13 Φεβ 2009

Neil Young - Everybody knows this is nowhere

Το πρόβλημα που έχω είναι μεγάλο, όσο και το μέγεθος, η αξία, η επιρροή, η πορεία, η εμβέλειά του. Το έχω ξανασυναντήσει άλλη μια φορά στο παρελθόν, στιγμή που μόνο με την τωρινή μπορεί να συγκριθεί, και μια τέτοια στιγμή δεν μπορώ να βρω διαφορετικό τρόπο να την αντιμετωπίσω. Οπότε... λίγες πινελιές (πολλές από αυτές αρκετά άγνωστες είναι η αλήθεια), με συντροφιά λίγες, ελάχιστες από τις μουσικές του.

Αν το rock ‘n’ roll είναι θαμπάδα, αυτή ακόμα σκεπάζει τα πρώτα βήματα του επιληπτικού Neil Percival Young που γεννήθηκε στο Toronto του Καναδά το 1945, όπου του δόθηκε ο τίτλος του O.M. (Order of Manitoba, τίτλος ευγενείας του Καναδά, κάτι αντίστοιχο του "Sir" της Αγγλίας), και όπου πρωτοσχημάτισε τους Squires στα 18 του.

Αν το rock ‘n’ roll είναι αδικία, αυτή ακόμα διακατέχει την ανθρωπότητα που το γκρουπ του Mynah Birds (του Jerry Edmonton των μετέπειτα Steppenwolf) δεν ηχογράφησε ποτέ το ήδη συμφωνημένο με την θρυλική Motown άλμπουμ, στα 1965.

Αν το rock ‘n’ roll είναι πεπρωμένο, σε αυτό ακόμα είμαστε ευγνώμονες, που την επόμενη χρονιά αφήνει τον Καναδά για τις Η.Π.Α. ταξιδεύοντας με μια νεκροφόρα, για να συναντήσει τους Stephen Stills, Richie Furay και Dewey Martin και να σχηματίσει τους Buffalo Springfield, και κάπως έτσι εισβάλλει στην δισκογραφία της Αμερικής.

Αν το rock ‘n’ roll έχει soundtrack, αυτό είναι το δικό του, για την ταινία «Dead man» του Jim Jarmusch, με έναν εκπληκτικό Johnny Depp.

Αν το rock ‘n’ roll υπάρχει κάποιος τρόπος να διδαχτεί, καλύτερα να ρωτήσουμε τους (αγαπημένους του) Pearl Jam, όταν σαν παιδάκια τον παρακολούθησαν ευλαβικά επί σκηνής να παίζει και στη συνέχεια έφυγαν σχεδόν κλαίγοντας, κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 90 σε κάποια τελετή MTV Awards... Απλά ο νονός του grunge.

Αν το rock ‘n’ roll είναι μια αφίσα, αυτή στις τέσσερις γωνίες της στέκεται από τέσσερα άλμπουμ, τα «Harvest», «Rust never sleeps», «Tonight’s the night» και «Freedom»

Αν το rock ‘n’ roll έχει και «πίσω», σκοτεινή πλευρά, αυτή είναι όλο το αμέτρητο ακυκλοφόρητο υλικό του!

Αν το rock ‘n’ roll είναι μια περιστρεφόμενη σφαίρα, άξονάς της είναι αυτός που πάντα όριζε τόσο τον εαυτό του όσο και τους Crazy Horse και τους CSΝY (Crosby, Stills, Nash, Young) των οποίων υπήρξε μέλος.

Αν το rock ‘n’ roll έχει ένα μέρος να ακουμπήσεις, αυτό είναι η απαράλλαχτη φωνή του εδώ και 46 χρόνια!

Αν το rock ‘n’ roll είναι ταξίδι, αυτό είναι μόνο με το «καλύτερα να καείς παρά να σκουριάσεις» όχημά του, από τα παγωμένα Βραχώδη Όρη ως τις blues και folk φυσαρμόνικες του νότου, από τις φλεγόμενες κιθάρες της δύσης ως τους βαθυστόχαστους στίχους της ανατολικής ακτής...

Αν το rock ‘n’ roll είναι ευχή, αυτή μπορεί να είναι μόνο μια: «Keep on rockin’ in the free world»...







25 άκουσαν τις μουσικές...:

South Of The River είπε...

Καλά καταλάβατε. Η τελευταία φωτογραφία είναι μαζί με Eric Clapton και Bob Dylan. Όλο το blues-rock, folk rock και rock 'n' roll των τελευταίων 50 ετών μαζί!

Negma είπε...

Φυσικά θ' αφήσω τα λόγια από το αγαπημένο μου:

"Like A Hurricane"

Once I thought I saw you
in a crowded hazy bar,
Dancing on the light
from star to star.
Far across the moonbeam
I know that's who you are,
I saw your brown eyes
turning once to fire.

You are like a hurricane
There's calm in your eye.
And I'm gettin' blown away
To somewhere safer
where the feeling stays.
I want to love you but
I'm getting blown away.

I am just a dreamer,
but you are just a dream,
You could have been
anyone to me.
Before that moment
you touched my lips
That perfect feeling
when time just slips
Away between us
on our foggy trip.

You are like a hurricane
There's calm in your eye.
And I'm gettin' blown away
To somewhere safer
where the feeling stays.
I want to love you but
I'm getting blown away.

You are just a dreamer,
and I am just a dream.
You could have been
anyone to me.
Before that moment
you touched my lips
That perfect feeling
when time just slips
Away between us
on our foggy trip.

You are like a hurricane
There's calm in your eye.
And I'm gettin' blown away
To somewhere safer
where the feeling stays.
I want to love you but
I'm getting blown away.







Για την ανάρτηση... τι να πω...
Δυο πράγματα μόνο:

- Κάθε φορά νομίζω ότι "αυτή είναι η καλύτερή σου" και κάθε φορά με κάποια επόμενη με στέλνεις. ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!!!!!!!!

- Αν γράφεις έτσι όταν δυσκολεύεσαι, να διαλέγεις πάντα δύσκολα, ναι???




Και κάτι τελευταίο: Μην ξεχνάς...

Got fuel to burn,
got roads to drive.

Αλεξάνδρα είπε...

Κατα το κοινά λεγόμενο έμεινα μ....ας!

Ρε συ είσαι φοβερός. Σιγά το νέο θα μου πεις που δεν το ξέραμε.

Εκπληκτικό κείμενο και θα συμφωνήσω με την negma που κάτι ξέρει παραπάνω ;-)

Εντωμεταξύ λες και κάνεις αφιέρωμα σε όσες μουσικές έχω αγαπήσει.

Να και οι στίχοι από παλιό αγαπημένο τραγούδι

Hey hey, my my
Rock and roll can never die
There's more to the picture
Than meets the eye.
Hey hey, my my.

Out of the blue and into the black
You pay for this, but they give you that
And once you're gone, you can't come back
When you're out of the blue and into the black.

The king is gone but he's not forgotten
Is this the story of johnny rotten?
It's better to burn out 'cause rust never sleeps
The king is gone but he's not forgotten.

Hey hey, my my
Rock and roll can never die
There's more to the picture
Than meets the eye.

φιλιά πολλά

keep on playing (with) the music!
χωρίς ντροπούλες....

South Of The River είπε...

@Negma

Το "Like a hurricane" ξέρω ότι είναι αγαπημένο σου Στελλί, για πολύ πολυ λίγο δεν το ανέβασα, ήθελα πιο εσωστρεφείς στιγμές του Neil (εκτός απ' το πρώτο βέβαια)...

Πάντα δυσκολεύομαι πολύ, γιατί πάντα υπάρχει ένας λόγος που γράφω για κάποιον. Απλά είναι φορές που θες να κάνεις ανάρτηση και λες "τι να γράψω τώρα, γράφονται αυτά; Τι να κλείσεις μέσα σε λίγες γραμμές;"

Μη λες για μένα όμως, έρχομαι κι από κει να δω τις δικές σου ανείπωτες δημιουργίες...

Φιλιά πολλά και θενκς!!!


@Αλεξάνδρα

Έχε χάρη που είμαι πανάσχετος από διαχείρηση blog (τα βασικά ξέρω μόνο) και δεν σε μπανάρω, που με κάνεις να θέλω να βρω τρύπα να χωθώ! ΧΑΧΑ. Αστειεύομαι φυσικά, το κριαράκι θα μπανάρω; Να πέσει φωτιά να κάψει τα κέρατά μου...

Ξέρω ότι έχουμε τα ίδια γούστα, ευτυχώς που έχω κι εσένα Αλεξ μου! Και το Hey hey, my my για λίγο δεν το ανέβασα κι αυτό! Πώς να πεθάνει μετά το rock 'n' roll;;;

Φιλιά πολλά, καλό ΣΚ!!!

drunk tank είπε...

βλέπω Neil Young...

...ήμουν περίπου σίγουρος ότι θα ήταν αυτή η επόμενή σου ανάρτηση-αφι΄ρεωμα μετά από μια κουβέντα που είχαμε τη Δευτέρα...

...εν πάσει περιπτώσει...

βλέπω Neil Young
και σκέφτομαι...
HEY HEY MY MY!

διαβάζω τα σχόλια...
...με πρόλαβε η Άλεξ!!!

οπότε...

για να αφήσω κι εγώ αγαπημένους στίχους:

Tin soldiers and Nixon coming,
We're finally on our own.
This summer I hear the drumming,
Four dead in Ohio.

Gotta get down to it
Soldiers are cutting us down
Should have been done long ago.
What if you knew her
And found her dead on the ground
How can you run when you know?

Gotta get down to it
Soldiers are cutting us down
Should have been done long ago.
What if you knew her
And found her dead on the ground
How can you run when you know?

Tin soldiers and Nixon coming,
We're finally on our own.
This summer I hear the drumming,
Four dead in Ohio.

naya είπε...

Σε νιωθω συγκινημενο ή κανω λαθος?Αγγιξες το μυθο ταπεινα μη μου αγχωνεσαι..:P
K o συγκεκριμενος θα μεινει για παντα young..

out of the blue
and
into the black

South Of The River είπε...

@Κων/νος Π.

Αργείς φίλε και σε τρώει η Άλεξ στη στροφή συνέχεια...

Απίστευτη κομματάρα ανέβασες φίλε, Ohio από CSNY. Το έχω σε μια live εκτέλεση από το "Live at Massey Hall" του 1971. Δεν ξέρω, υπήρξε κι άλλη;

Keep on rockin' φίλε, και σ' ευχαριστώ για όλα (ξέρεις εσύ...)!

@Naya

Συγκίνηση πολλή! Και προσωπικά μόνο ταπεινά μπορώ να αγγίξω τέτοιο μύθο, εφόσον το τόλμησα! Για πάντα Young, έχεις δίκιο μικρή!

into the black...
and out of the blue...

drunk tank είπε...

Πάνο μου καλημέρα, καλή μας εβδομάδα!

έλα από εμένα που σου έχω κάτι που θα σου αρέσει!

ψάχνοντας μάλιστα έμαθα και για ένα dvd Neil Young & the crazy horse σε σκηνοθεσία Jarmusch!

το Ohio κι εγώ μόνο σε live το έχω, αλλά θα την ψάξω! αν βρω κάτι θα σε ενημερώσω φίλε.

φιλιά αγορίνα
τα λέμε από κοντά σύντομα

South Of The River είπε...

@Κων/νος Π.

Πήγα φίλε, μοναδικό αφιέρωμα στην ταινιάρα. Συμπληρώνεις απίστευτα κενά Κων/νε!

Το dvd που λες ΤΟ ΘΕΛΩ! Κοίτα μην έρθεις με άδεια χέρια... ΧΑΧΑΧΑ!

Αν μάθεις κάτι παραπάνω για το Ohio πες φίλε!

Από κοντά σύντομα!!!

ο αποτέτοιος είπε...

there you stood on the edge of your feather
expecting to fly..

αγαπημένος. πολύ. ευχαριστώ που μου τον θυμήσατε, γιατί τον είχα παραμελήσει.

dazed n' confused είπε...

Κοιτα τωρα τι μπορει να παθει κανεις ...

Σου ειχα πει στο ποστ σου για τον Bruce οτι δεν κοβω και φλεβες για παρτη του, αλλα τον ακουω ευχαριστα ...

Δεν ξεκαθαρισα ομως οτι τον ακουω ευχαριστα, αν τυχον πεσω πανω του τυχαια ... Δεν θα επιδιωξω ομως ποτε να πεσω πανω του ...

Οχι ... οχι ... δεν ειμαι εκτος θεματος ...
Απλα εξηγω γιατι απεφευγα να περασω απο εδω, κι ετσι αργησα να παρω χαμπαρι αυτη την εκπληκτικη σου αναρτηση ...


Λοιπον τι να πω τωρα εγω για τον Neil ???
Περα απο το οτι με εχεις καλυψει με το ποστ, ειναι κι αυτος ο υπο-τιτλος στο blog σου που με καλυπτει ... απο "τους καλλιτέχνες και τις μουσικές που μας σημάδεψαν... "


Ημουν ακομα στο λυκειο, οταν πρωτοακουσα και λατρεψα το Harvest, που ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου αλμπουμ ever ... Το ειχα γραψει σε μια κασεττα τοτε και ειχα λιωσει το Heart of Gold, ακουγοντας το ξανα και ξανα ...

Που να φανταστω τοτε, οτι 30 χρονια αργοτερα θα βρισκομουν μια βραδυα στα στουντιο της ΕΡΤ να βαζω τις αγαπημενες μου μουσικες ...
Που να φανταστω οτι καποιος απο τους "συμμαθητες" μου, -που σκεφτομουν οτι μπορει να μην ειχε καν γεννηθει την εποχη της κασεττας μου με το Harvest - θα ξεχωριζε κι αυτος το Heart of Gold σαν ενα απο τα πιο αγαπημενα του και θα το εβαζε στο Δευτερο Προγραμμα ...
Που να το φανταστω ???
Με πηραν τα ζουμια και αρχισα να τραγουδαω (= γκαριζω) τους στιχους βουρκωμενος ...
Ευτυχως που ολοι ηταν κολλημενοι στο τζαμι του στουντιο, αφοσιωμενοι στις εκφωνησεις, και δεν με πηρε κανεις χαμπαρι ...
Ουτε κι εσυ με πηρες χαμπαρι βεβαια ...
Ησουν μεσα στο στουντιο !!!


Σ'ευχαριστω Πανο μου !!!


Οριστε και οι εκπληκτικοι στιχοι ...


Neil Young: Heart Of Gold

I want to live,
I want to give
I've been a miner
for a heart of gold.
It's these expressions
I never give
That keep me searching
for a heart of gold
And I'm getting old.
Keeps me searching
for a heart of gold
And I'm getting old.

I've been to Hollywood
I've been to Redwood
I crossed the ocean
for a heart of gold
I've been in my mind,
it's such a fine line
That keeps me searching
for a heart of gold
And I'm getting old.
Keeps me searching
for a heart of gold
And I'm getting old.

Keep me searching
for a heart of gold
You keep me searching
for a heart of gold
And I'm growing old.
I've been a miner
for a heart of gold





(χμμμ ... τωρα που το καλοσκεφτομαι ... αν στα 16 και στα 17 μου, μου εφερνε θλιψη ο στιχος "... keeps me searching for a heart of gold and I'm getting old ...", τωρα τι θα'πρεπε να μου φερνει ... ???)

South Of The River είπε...

@Αποτέτοιος

Κι εμείς ευχαριστούμε που περάσατε και μας τιμήσατε. Καλημέρες!

@D&C

Θυμάμαι πολύ καλά Γιώργο μου τον ενθουσιασμό σου όταν είχε παίξει Young στο Δεύτερο, και θυμάμαι που μου είχες πει μετά την ιστορία για το βινύλιο του εκπληκτικού Harvest. Τα υπόλοιπα - όπως είπες - δεν τα πρόσεξα, και ίσως και καλά έκανα (και εγώ και οι υπόλοιποι). Ακούγονται πολύ προσωπικές στιγμές!

Θα τα πούμε George!

Unknown είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=tY5x8pF512k


Νeil Young Θεός....

Ανώνυμος είπε...

I am so fucking happy...
Evi
yelling!

Ανώνυμος είπε...

"Το πρόβλημα που έχω είναι μεγάλο, όσο και το μέγεθος..."
-φιλαρακο θα συμφωνησω με τα λεγομενα σου!!!
εχεις μεγαλο προβλημα!!
"..λίγες πινελιές (πολλές από αυτές αρκετά άγνωστες είναι η αλήθεια), με συντροφιά λίγες, ελάχιστες από τις μουσικές του..."

-παλι καλα,που ειναι λιγες φιλαρακο γιατι τετοια κλαψομουρμουρα μονο σε αυτον ,τον dyllan και τον Sprigsteen εχω συναντησει!
Απιστευτη καταθλιψοβαρεμαρααααααα..Αουχμμμμ,νυσταξα και που το σκεφτομαι
"..Αν το rock ‘n’ roll είναι θαμπάδα, αυτή ακόμα σκεπάζει τα πρώτα βήματα του επιληπτικού.."
-..Αλλα και να ηταν δηλαδη,που δεν ειναι μονο θαμπαδα ρε φιλε αυτος το εκανε βαρια ομιχλη,συνεφια,μαυριλα,βροχη και καταιγιδα
"..Αν το rock ‘n’ roll είναι μια περιστρεφόμενη σφαίρα, άξονάς της είναι.."
-ασε που αν ηταν περιστρεφομενο το rock ‘n’ roll ,με τον Young θα κατεληγε σαν τους δερβισηδες Σουφι..Γυρω γυρω ολοι και στην μεση ο Mανωλης (a.k.a.εαυτος μας)
"..Αν το rock ‘n’ roll είναι αδικία..δεν ηχογράφησε ποτέ το ήδη.."
-Παλι καλα!! για αυτο η Μοτοwn εγινε μεγαλη!!Αντι για λευκους που ειναι λυπημενοι με την ζωη τον γειτονα,την γκομενα,την ζωη,τον τους φιλους,τους εχθρους,τη ζωη(για να το εμπεδωσουμε),το συστημα,την κυβερνηση,την αντιπολιτευση ,την δουλεια,την ανεργια κλπκλπ ,εφτιαξε τραγουδια για πραγματικα παρακατιανους που γουσταρανε να ερωτευτουν αλλα και να πηδηξουν(sorry),να βγαλουν φραγκα με μια τιμια δουλεια για να τα φανε στα ζαρια και στις πουτανες και στα ποτα(ξαναsorry).Παλι καλα που δεν βγηκε το αλμπουμ!!Shake your money maker,που θα ελεγε και ο μακαριτης ο J.Brown.
"..Αν το rock ‘n’ roll είναι ταξίδι, αυτό είναι μόνο με το «καλύτερα να καείς παρά να σκουριάσεις.."
-φιλε 40 τοσα χρονια μετα δεν ξερω τι εχει να πει..και ασε εμας, εμεις κολημενοι η οχι σκουριασαμε μαζι του.Στην τρελαμενη πιτσιρικαρια εκει εξω,που αμα τους μιλησεις για Young,Dyllan,Sprigsteen,Waits,Cave,Petty κλπ θα βαλουνε τα γελια..οπως εσυ θα γελαγες για οτι ακουνε αυτοι. Εξ ορισμου μεγαλωσαμε,και η μουσικη(τουλαχιστον) μας προσπερασε.
Καλος ο Yoyng αλλα οι Arctic Monkeys(τυχαιο παραδειγμα) εχουν μεγαλυτερη δυναμη για να κανουν τον κοσμο καλυτερο ή εστω να μιλησουν για αυτο.
(ασχετα αν δεν εχουν καμια διαθεση να κανουν τιποτα απο τα δυο)

Και κατι που μονο αγαπημενο δεν ειναι αλλα για προσεξτε στιχους:

"""..Μ' ένα τσιγάρο από παιδί
κι η μοναξιά μαζί μου
κάποιοι με περιμένανε
αλήτη και τρελό

Μεγάλωσα αντρώθηκα
μα μπήκες στη ζωή μου
και γκρέμισες το είναι μου
και την υπόστασή μου

Δικά μου τα παράπονα
δικά μου τα ποτήρια
πάλι καρδιά με πρόδωσες
πάλι καρδιά τα ίδια

Δικά μου τα παράπονα
δικός μου και ο πόνος
πάλι καρδιά με πρόδωσες
πάλι θα μείνω μόνος

Εμένα βρήκες να πονάς
και να με σημαδεύεις
τον εαυτό σου τυραννάς
και τον υπονομεύεις

Εγώ στο πα γεννήθηκα
εκεί που βρέχει ακόμα
ήρθες εσύ τώρα εσύ
να θες να μπω στο χώμα

Δικά μου τα παράπονα
δικά μου τα ποτήρια
πάλι καρδιά με πρόδωσες
πάλι καρδιά τα ίδια

Δικά μου τα παράπονα
δικός μου και ο πόνος
πάλι καρδιά με πρόδωσες
πάλι θα μείνω μόνος..""

Στίχοι: Βασίλης Τερλέγκας
Μουσική: Μη διαθέσιμο
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Τερλέγκας



Δημος

(φιλε ολο το κειμενακι δεν ειχε ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σκωπτικη διαθεση..)

South Of The River είπε...

@Το παιδί της πλατείας

Είδα το βίντεο φίλε, πολύ καλό. Και μετά είδα και ένα άλλο, να λέει το Heart of gold το 1971, τότε - μάλλον - ανέκδοτο ακόμα, μιας και το Harvest που το περιλαμβάνει βγήκε έναν χρόνο αργότερα.

Καλημέρες!


@Evi

Δεν θα περίμενα ποτέ να κάνει ΕΣΕΝΑ τόσο χαρούμενη ο Young Εύη μου... εκτός αν είσαι για άλλο λόγο.

Θενκς που πέρασες!


@Δήμος

Φίλε, όλα αυτά που έγραψες, πραγματικά θα τα εκλάμβανα ως ένα ακόμα πείραγμά σου από αυτά που κάναμε κάποτε ο ένας στον άλλον (απλά πιο κακεντρεχές από προηγούμενα), και θα σου απαντούσα σε ανάλογο στυλ, παρόλο που κουράστηκε το θέμα πλέον (εγώ, τουλάχιστον, το έχω σταματήσει προ πολλού), μόνο και μόνο για να μην εκτίθεσαι ότι το συνεχίζεις μόνος σου.

Από τη στιγμή όμως που γράφεις στο τέλος ότι δεν είχες καμία, μα καμιά σκωπτική διάθεση, άρα τα έλεγες σοβαρά και τα εννοούσες, δεν μπορώ ούτε αυτό να κάνω.

Λυπάμαι φιλαράκο, περισσότερο απ' όλα που από την ανάρτηση που έκανα, εισέπραξες μόνο αυτά που έγραψες.

Ανώνυμος είπε...

βλακακο καλημερα..
ελπιζω να μηνπαρεξηγηθηκες(?)
δεν ειπα κατι κακο..απλα οτι εμενα δεν μουα ρεσει ο Yoyng.
το ξερεις ηδη!
αν τωρα το στυλδεν ηταν τοσο καλο και βγηκε αλλιως και οχι πλακουλα σορρυ.
Δεν ηθελα να σε προσβαλλω(το εκανα?)
απλα αντι για στιχους ενος σουπερ τραγουδοποιου,εγω στο τελος εβαλα στιχους ενος σουπερ σκυλα.
Αυθεντια στο ειδος του επισης!!!
τωρα βεβαια,μαλλον πειραχτηκες αλλα το κακεντρεχες δεν ηταν για σενα,για τον Young ηταν.
Ελπιζω να μην νομιζεις το οτι
θεωρω τον Young βλακακο τοιδιο μεταφερεται και σε εσενα που τον λατρευεις? οχι ε? ε?ε?ε?

ξανα σορρυ αν πειραχτηκες ομως!!!

Δημος

(ασε ρε φιλε που αμα σου ελεγα, τι καλος ο Young θα νομιζες οτι σε δουλευα,και θα ειχες και δικιο..
σορρυ ξαναμαναξαναξανα)

South Of The River είπε...

@Δήμος

Κοίτα φίλε,

Το να μη σου αρέσει ο Young και ο κάθε Young είναι υπέρ-απόλυτα σεβαστό, έχω ξανατονίσει αμέτρητες φορές ότι δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να του αρέσει κάτι, οποιουδήποτε μεγέθους και αποδοχής και αν είναι, συμβαίνει και με μένα με πολλούς. Θα μπορούσες όμως να πεις, ότι δεν σου άρεσε ποτέ ούτε μια νότα του, ούτε μια λέξη του, είναι ίσως ξεπερασμένος εδώ και αιώνες για σένα, αλλά δεν μπορείς να αρνηθείς και να αμφισβητήσεις το έργο του και την επιρροή του, και ότι αν δεν ήταν και είναι αυτός και 5-6 ακόμα που ευτυχώς ΑΚΟΜΑ βγάζουν δίσκους και δίνουν συναυλίες, δεν θα υπήρχε τίποτα από το όποιο «του γούστου μας» υπήρξε και υπάρχει. Εδώ με αυτούς ακόμα ενεργούς, και υπάρχει τόσο τρομακτικό σκουπίδι, σκέψου να μην υπήρχαν!

Τώρα, να λες τον Young και «βλακάκο»… τι να πω…;;; (καλά για την αναφορά στους Arctic Monkeys και τον όποιο συσχετισμό… έχω μείνει). Και για τους στίχους που ανέβασες, προσωπικά δεν βλέπω νόημα και συνοχή, ας μου εξηγήσει κάποιος άλλος αν μπορεί και θέλει!

Προσωπικά δεν θίχτηκα επειδή μίλησες έτσι για τον Young λες και είναι συγγενής ή κολλητός μου. Απλά αυτός ο τρόπος σε έδειξε τρόπον τινά να τοποθετείσαι τάχα μου σοβαρά και σίγουρα εξυπνακίστικα πάνω σε ένα θέμα, αγνοώντας ουσιαστικά τα του ίδιου του θέματος. Και ενοχλήθηκα για το και καλά περιτύλιγμα «πλάκας» και «χιούμορ», και επειδή ήμουν σίγουρος ότι η αντίδρασή σου θα ήταν αυτή, το αποτέλεσμα είναι εγώ να φανώ ότι παρεξηγήθηκα (πάλι) που μου έθιξες τα «ιερά και τα όσιά μου», με αφορμή ένα και καλά «χιουμοριστικό» σχόλιο. Για να μην αναφερθώ στην κανενός είδους αναφορά σου στο κείμενο που γράφτηκε ή στο περιεχόμενό του, στις φωτογραφίες, στα τραγούδια που παίζουν, που είναι και το ζητούμενο εν τέλει όταν μπαίνεις να σχολιάσεις την ανάρτηση κάποιου! Αρκέστηκες προφανώς στον «κόκκινο πανί» - τίτλο για να εξαπολύσεις όλα αυτά που έγραψες.

Ελπίζω να έγινα αντιληπτός ψηλέ, ξέρω ότι δεν τα καταφέρνω πολύ καλά σε αυτό, αλλά δεν μπορώ και δεν θέλω να γράψω κάτι άλλο για το θέμα, ας μη συνεχιστεί...

Ανώνυμος είπε...

Πανουληηηηηηη...
ρε συ,το οτι το κειμενο σου ηταν σουπερ και πραγματικα το κατεχεισ το θεμα φανηκε, οπως γενικως κατεχεις το θεμα μουσικη με διαφορα,τουλαχιστον απο μενα.
Δεν εκανα αναφορα στο κειμενο η στις πληροφοριες γιατι ηταν κατι τοσο δεδομενα καλο που σκεφτηκα να μην το ξανακανω(οπως πχ Smith)
Εδειξες οτι γουσταρεις και οτι το εχεις!!
Με διαφορα , το ξαναλεω!!
οταν θελω να μαθω για κατι (μουσικα) τσεκαρω αν το εχεις γραψει εσυ και μετα wikipedia...
(τα ρημαδοαγγλικα δεν τα τελειωσα ποτε)
Το στυλ μπορει να ηταν εξυπνακιστικο,αλλα μαλλον οταν δεν προσεχω ετσι βγαινει...ΚΑΚΙΣΤΑ
Δεν υπαρχει παραλληλισμος με αρκτικ μονκευς..
Απλα πιστευω οτι το μεγαλυτερο μερος της πιτσιρικαριας δεν ασχολειται και ξεχασμενο τον/τους/μας εχει.
Σε αντιθεση με την δευτερο/τριταντζα τους Α.Μ.
(οπως εμεις ειχαμε τοτε τον..δεν ξερω ποιον)
Οι στιχοι στο τελος ηταν ασχετοι, χωρις λογο, και δεν ειχαν να κανουν τοσο με το κειμενο οσο με το οτι ολοι ανεβαζαν στιχους,και εγω ειπα να κανω την μ*****α να ανεβασω κατι να σε πικαρω..ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΟΜΩΩΩΩΩΣ.
(ΗΛΙΘΙΟΔΩΣ ΔΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ)
Δεν θελω να νομιζεις οτι αδικα τα πηρες..ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ!!
αλλη φορα 8α προσεχω 2 φορες πως/τι γραφω
Δημος

South Of The River είπε...

@Δήμος

Ψηλέ (μη με κάνεις να μιλήσουμε εδώ όπως όταν βρισκόμαστε κατ'ιδίαν...)

δεν σου είπα ότι δεν σχολιάσες το κείμενο ή/και το περιεχόμενό του για να με εκθειάσεις (επίσης μίλησα για φωτο, τραγούδια, αυατά δεν είναι δικά μου), δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση, δεν θεωρώ ότι το αξίζω, απλά όπως έχω τονίζει στο παρελθόν, γράφω πράγματα που γνωρίζω ή/και μαθαίνω για ανθρώπους και μουσικές που αγαπάω.

Για το αν γνωρίζεις από μουσική, επειδή ξέρω ότι γνωρίζεις πολύ καλά και για τι είσαι ικανός, γι αυτό έμεινα παγωτό με το αρχικό σου σχόλιο.

Επειδή η πιτσιρικαρία δεν ακούει Young (το οποίο ελέγχεται) αλλά Arctic Monkeys (και μακάρι να ακούνε αυτούς!) δεν σημαίνει ότι εμείς οι "μεγαλύτεροι" δεν μπορούμε (μάλλον πρέπει) να θυμόμαστε και να ακούμε ακόμα Young, κλπ κλπ. Απλά είπες ότι σε αντίθεση με το κλάψιμο των παλιών, πιο πιθανόν είναι να αλλάξουν τον κόσμο οι A.M. (;). Και αυτά τα δυο διαφέρουν πιστεύω.

Ούτε απαιτώ να πληρούνται ιδιαίτερες συνθήκες για να γράψει κάτι κάποιος εδώ και να το χιλιοφιλτράρει πριν το κάνει, αν είναι δυνατόν! Απλά δες και μόνος σου σε ένα τέτοιο ποστ ενός μπλογκ που έχει πολύ συγκεκριμένο θέμα, αν κολλάει η όλη ιστορία ή όχι!

Τα υπόλοιπα από κοντά!
Το θέμα θεωρείται λήξαν!

Ανώνυμος είπε...

φιλακια τρελο αγορι!!!
σορρυυυυυυυυ

Δημος

F είπε...

καλημέρες

με το on the beach στ' αυτιά μου, όλα γίνονται καλύτερα.

Everybody knows ότι αυτός είναι ένας από τους πιο σημαντικούς που έχουν μείνει.

μου άρεσε πολύ ο καινούργιος Springsteen.

καλές εκπομπές

South Of The River είπε...

@F

Καλώς το δάσκαλο. Πώς και εμφανίστηκες; Μυρίστηκες Young ε;

Όταν ανέβαζα το On the beach εσένα σκεφτόμουν!

Springsteen ναι, σπάει!

Πέρνα πιο συχνά!

Θενκς για την ευχή, θα χαρούμε να μας ακούσεις!

Φιλιά!

drunk tank είπε...

για έλεγξε λιγάκι αυτό!!!

http://stereoworld.gr/news.php?page=&id=1136

South Of The River είπε...

@Κων/νος Π.

Το είδα φίλε. Οι Puressence για live ακουστικό σετ στα Ιωάννινα. Πολύ καλό ακούγεται, αν και την τελευταία φορά που τους είδα δεν ήταν και πολύ καλά τα παιδιά μας. Αν ήμουν πάνω ωστόσο, ξέρεις ότι θα πήγαινα χαλαρά!