19 Απρ 2012

You all look the same to me...



Ενώ καθόμουν αμέριμνος στο κρεβάτι μου περιμένοντας από στιγμή σε στιγμή να χτυπήσει το κουδούνι ο φίλος μου να μου φέρει τις ασκήσεις γεωμετρίας που είχαμε για αύριο, από το καθιστικό άκουγα μια μουσική, περίεργη και διαφορετική σε σχέση με ό,τι συνήθιζε να ακούγεται στο καθιστικό εκείνο, τόσο που κάποια στιγμή βγήκα απ’ το δωμάτιο και πήγα να ρωτήσω τον αδερφό μου αν είναι καλά, αν είχε πάθει τίποτα. Δεν κρύβω ωστόσο ότι αυτό που άκουγα είχε κάτι το αυτιστικό και ταυτόχρονα με μαγνήτιζε. Όταν τον ρώτησα μου είπε ότι κάτι τέτοιο τέλος πάντων είναι το τριπ χοπ...

Ότι αυτό που άκουγα ήταν οι Archive και το άλμπουμ τους του σωτήριου έτους 2002 με τίτλο You all look the same to me, ότι το άλμπουμ αυτό της μπάντας ήταν μάλλον το τελευταίο τόσο κοντά σ’ αυτό που κάποιοι κύριοι (και κυρίες) του Μπρίστολ μας δίδαξαν ως τριπ χοπ, ότι είναι – βασικό αυτό είπε – το τρίτο τους άλμπουμ, και ότι αν και Λονδρέζοι από αυτόν τον δίσκο και έπειτα έδειξαν το δάχτυλο σε μερικούς πολλά βαρείς ντεμέκ τριπχοπάδες του Μπρίστολ.

Μετά έλεγε ότι το Again είναι απλά ένα απ’ τα κορυφαία τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ, ότι είναι από τις ελάχιστες φορές στην ζωή του και στην δική μου που θα ακούσω έτσι την φυσαρμόνικα, αν όχι η μοναδική, και στο Again και στο Fool, και ότι το Goodbye είναι το μοναδικό τραγούδι που έχει ακούσει να είναι τόσο καταθληπτικό, και ταυτόχρονα τόσο ελπιδοφόρο, και μετά μου είπε ότι αν απορώ πώς ακριβώς γίνεται αυτό, το έβαλε να παίζει και μου έλεγε κάτι για κύκλους, για άκρα που συναντιούνται, για το πόσο κοντά είναι τα ακραία μεταξύ τους πράγματα και κάτι τέτοια, και ότι το Goodbye είναι ό,τι πρέπει να βάλει κανείς να ακούσει όταν έχει φτάσει τελείως στον πάτο, για να φτάσει τελείως στον πάτο, κάτι τέτοιο, δεν το συγκράτησα αυτό ακριβώς και ελπίζω να μην μου στοιχίσει...

Ε, μετά χτύπησε το κουδούνι και ανέβηκε ο φίλος μου με τα βιβλία της γεωμετρίας παραμάσχαλα, και πριν πάμε στο δωμάτιο να διαβάσουμε και ενώ έπαιζε το Finding it so hard, ο αδερφός μου μου είπε ότι αφού έδειξα ενδιαφέρον μάλλον θα τα ξαναπούμε κάποια στιγμή για το τριπ χοπ, και μετά με ρώτησε τι ακριβώς κάνουμε στην γεωμετρία αυτόν τον καιρό. Τον κύκλο και την έλλειψη.



4 άκουσαν τις μουσικές...:

new-girl-on-the-blog είπε...

Ο αδερφός σου λοιπόν, ας πούμε, σου μάθαινε μουσική (θυμάμαι και την ιστορία για τους Low)..γεωμετρία όμως ήξερε;
;-)

(αυτές οι ιστορίες σου πολύ μ΄αρέσουν!)

Καλημέρες!

South Of The River είπε...

@ new-girl

Καλημέρα...

Αν θεωρήσουμε ότι ήξερε από μουσική, γεωμετρία ήξερε λίγο καλύτερα...

Θενκς για την επίσκεψη...

Albert (hehe) Papadopoulos είπε...

Καλημέρα βρήκα τυχαία το blog σου και έπεσα πάνω σε post για archive. Είναι απο τα αγαπημένα μου συγκροτήματα...θα σου συνιστούσα να ακούσεις τον τελευταίο τους δίσκο το Controlling Crowds. Τώρα τελευταία έχουν ξεφύγει απο το στυλ του τριπ χοπ κρατάνε όμως μερικά τριπ χοπ κομμάτια σε κάθε δίσκο. Επίσης είναι απίστευτοι στα live τους αξίζει να πας να τους δεις.

South Of The River είπε...

@hehe

Ευχαριστώ που πέρασες, γενικώς συμφωνώ με όσα λες για Archive.

Όσο για το controlling crowds, τσέκαρε εδώ:

http://ringofsmoke.blogspot.com/2009/12/top-guns-20-for-2009.html

Καλό ΣΚ.