6 Δεκ 2010

Best 20 of 2010, #15











#15. Woven Hand – 2010 – The threshing floor

Έχω που έχω αδυναμία στον τεράστιο Eugene, είμαι επηρεασμένος και απ’ το πρόσφατο live στο Gagarin (άσχετο, ίσως απ’ τους καλύτερους ήχους που άκουσα ποτέ εκεί μέσα...) όπου τα σπάσανε... Πολύ θέλει ο άνθρωπος;



16. The Dead Weather – 2010 – Sea of cowards

17. The Pineapple Thief – 2010 – Someone here is missing

18. The Coral – 2010 – Butterfly house

19. Belle & Sebastian – 2010 – (B & S) Write about love

20. Mark Lanegan & Isobel Campbell – 2010 – Hawk


2 άκουσαν τις μουσικές...:

drunk tank είπε...

τα σπάσανε ε?
και ήθελα να σε ρωτήσω πώς ήταν...αν και ήμουν σίγουρος!
(για το αν θα εβρισκες το δρόμο δεν ήμουν βέβαια...)

καλημέρα bro!

DimosK. είπε...

Για τον Δαβιδ Ευγενιο το εχω παραδεχτει και εγω..Ασε που ακουσα και την διασκευη που εκανε στους Joy Division,οταν ανοιξε την συναυλια και αρχιζω να πιστευω πως ειναι ο μονος, που με νομο θα του επιτρεπεται να διασκευαζει J.D.
Για τον Ασπρο,ειναι καλος οντως αλλα καπου μεσα στον γενικοτερο πειραματισμο το χανει..Και ειναι κριμα, γιατι ειναι ικανος για απιστευτα σε αριθμο και ποιοτητα τραγουδια.
Κλεφτες Αναναδων ακουω τωρα,αρα εν καιρο το σχολιο μου.Και ναι το παραδεχομαι ΕΣΥ μου τους ειπες και σαν πρωτο ακουσμα μου ΑΡΕΣΟΥΝ
ΚΟΡΑΛ και Μπελ & Σεμπαστιαν, αστο(ειδικα με τους πρωτους).Ασχολιαστοι!!
Ισομπελ και Μαρκο καλοι(αν εξαιρεσεις οτι ειναι ιδιος σαν τον προηγουμενο και σαν τον προ-προηγουμενο..Το "Ελα αξημερωτα" ειναι μια μπαλαντα απο τις παλιες καλες!
Αντε παω για υπνο!
[Album-κολημα της εβδομαδας King Midas Sound - waiting for you]
ps:σορρυ για το ελληνοπρεπες των ονοματων αλλα δεν γυριζε σε αγγλικα το laptop!
ps2: Τωρα πλεον γυριζει!!